14.2.13

En orange vitaminkick

Såhär års känns det som jag behöver varenda lite vitamin jag få i mig. Dagens mellanmål bestod av grönt te, C-vitamin fylld blodapelsin och en lyxig knäckebrödssmörgås med cream cheese och apelsinmarmelad.  



Photo: Johanna Egemar



This time of year I feel like I need every bit vitamin I can get in me. Today's snack consisted of green tea, vitamin C-filled blood orange and a luxurious crisp bread sandwich with cream cheese and orange marmalade.

Det är färgtema i fabriken idag, jag bidrar med orange. Jag är inte medlem i fabriken men jag ska ansöka om medlemskap. För er som inte redan vet så samlar fabriken ihop inredningsbloggare med olika inriktning under samma tak.  

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Fick inspiration till en frukost jag ska hålla i helgen för nära vänner:) Ska absolut köra på det orangea temat:)

    / Linda

    SvaraRadera
  2. Instämmer, verkligen härliga bilder! Orange är en alltför underskattad och bortglömd färg. Vi behöver en hel del färg så här års (inte bara vitaminer) :)

    SvaraRadera
  3. Takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Nydelig blogg du har! Herlige bilder *smiler*

    Kommer snart tilbake :)

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig orange färgklick på tillvaron.. :)

    SvaraRadera