2.9.13

Oh no! typically.

Nej, nej, nej! Det är inte sant, jag sitter här och snorar. Den första höstförkylningen har slagit till. Försöker att skrämma bort den med te, juice och inredningsinspiration (senaste numret av Residence är super). Det bara måste funka för på fredag SKA jag flyga till Anna och Paris. Hade allt vart som innan örat sluta fungera och hörseln försvann hade jag chansat även om jag inte varit frisk. Nu känns det som om jag måste avvakta och se helt enkelt. 
Photo: Johanna Egemar

No, no, no! It's not true. The first autumn cold has struck. Trying to scare it away with tea, juice and interior design inspiration (latest issue of residence is super). It just has to work for on Friday SHALL I fly to Anna and Paris. Had everything where as before ear stop working and hearing disappeared, I had gambled even though I was not healthy. Now I feel like I have to wait and see simply.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar